joi, 12 august 2010

Jacheţică din fir Gilice

Am tricotat pentru fetiţa mea de o jacheţică  uşoară pentru dimineţile şi serile de vară.

Este din fir Gilice de marca Barka, nuanţa Caise, pe care o gâsiţi în shop. Este un fir foarte economic, a intrat în această jacheţică  exact 155 g. Precis dacă ar fi ceva croşetat din ea ar fi mai greu puţin. Am lucrat cu andrele de 3,25, eu zic că e perfect pentru acest fir. Era prima mea lucrare din fir bumbac 100%, era plăcut să lucrez cu ea.
De altfel până la mâneci este dintr-o bucată. Cât despre modele folosite vă pot spune că la modelul din bordură am folosit dosul lucrului pentru faţa jerseului, iar din modelul principal am luat frunzulica din mijloc si am lucrat-o în continuarea modelului pentru că încă un model ar fi fost prea mult dar nici aşa simplu nu vroiam să-l las, ez zic că a ieşit bine.

Csilla

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu