marți, 28 februarie 2012

Noutati in perioada 21-27 februarie

Doresc sa va prezint noutatile aparute pe site in ultimele 7 zile.
Stiu ca va plac firele  efect, de aceea am pentru voi doua fire efect, una pentru volane si alta pentru volane cu pomponase pe margine, firele Traguardo si Papillon
Fir traguardo
fire papillon
Avem si cateva fire Barka de vara din nou.
13 nuante ale firului Mandarin - 100% bambus - in gheme de 100g - e disponibil si in varinata policolora - in viitorul apropiat vor aparea si alte nuante noi
fire bambus mandarin
22 nuante noi ale firului Gilice - 100% bumbac - in gheme de 100g - in martie vor reparea si culorile care momentan apar cu stoc terminat.
fire Gilice
Cei care sunteti alatur de Kreativshop din 2010 poate mai tineti minte firul Bobita, firul 100% bumbac organic. Va anunt cu  bucurie ca e disponibil din nou.fire 100% bumbac organic Bobita
Asa cum v-am promis  am pe stoc din nou atele Cotton Perle de la Valdani, si am si culori noi. Voi veni si cu  Mouline in culori noi.
cotton perle
Am benzi bias de 20mm lat  - benzile sunt gata pregatite pentru coasere - am benzi uni si cu model cu patratele.
bias 20mm uni
bias 20mm patratele
De mult va sunt datoare cu foarfecele, de acum  am pe site foarfece PRYM
foarfece prym
In data de 1 martie am sa  fac iar o tragere de sorti pentru  a  rasplati comenzile peste 100 lei,  dar va rog mult sa nu uitati noile conditii de participare.
Primesti 300 de puncte pentru 3 conditii indeplinite:

1. O comanda lansata si platita pana la sfarsitul luni cu valoarea minima de 100 lei

2.  Activitate pe pagina de Facebook a magazinului, adica:
 - Like pe pagina de Facebook al magazinului
 - Like si  Comentariu la minim o postare de pe pagina de Facebook al Kreativshop.ro
 - Distribuierea pe pagina ta a minim unei postarii de pe pagina de facebook al Kreativshop.ro

3. Lasa  comentariu (evaluare) la cel putin un produs de pe site.

La acest program de rasplata participa clienti persoane fizice (nu si juridice) care indeplinesc conditiile sus enumerate.
Castigatoarea va fi aleasa tot de Random.org cum v-ati obisnuit deja.
Punctele acordate pot fi utilizate la o urmatoarea comanda si au termen de valabilitate nelimitat.

Va aduc aminte ca pana in data de 29 februarie ora 24.00,  putei sa votati pe Facebook lucrarile create din produsele de la Kreativshop.
Si astept inca - termenul de trimitere este 29 februarie, ora 24,00 -  pozele pentru luna februarie.
Din data de 1 martie pana in data de 31 martie astept pozele pentru luna martie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu