vineri, 15 octombrie 2010

Lână vopsită cu Columbus

Iată cum am vopsit eu lâny merino natur cu vopseau Columbus.


În mare procedeul este identic cu cea de la vopsitul cu praful de băutură.
Eu am vopsit un scul uriaş de 300g, data viitoare voi lucra cu sculuri mai mici, pentru că era foarte greu să introduc lâna în borcane şi în plus aşa cum se vede şi în imagine s-a scurs din lichidul de vopsire şi în oală, dar la urmă am reuşit să curăţ oala.






Pentru a vopsii 300 g de lână am folosit un plic de vopsea ruginie şi una  bordoux. Am dizolvat praful de vopsea în câte un litru de apă rece. Tot aşa l-am fiert ca şi în cazul vopsirii cu praful de băutură, dor  agentul de vopsire diferă.

Aveam puţin lichid cu condiment curcuma şi am turnat ici-colo peste lâna aflată sub vopsire şi aşa am obţinut şi nuanţe de galben printre cele bordoux şi ruginiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu